Reklama pneumatyczna — co to jest?

Reklama pneumatyczna — co to jest?

Reklama pneumatyczna to funkcjonalne nośniki reklamowe, które najczęściej są wykorzystywane w plenerze. Mniejsze modele nadają się też do użytku wewnętrznego. Różnorodna oferta dmuchanej reklamy ułatwia prowadzenie rozmaitych kampanii promocyjnych. W poniższym artykule odpowiadamy, co to jest reklama dmuchana.

 

Spis treści:

1.    Reklama pneumatyczna — definicja

2.    Reklama dmuchana — rodzaje

3.    Reklama pneumatyczna — poznaj jej zalety

4.    Dlaczego reklama pneumatyczna jest potrzebna?

5.    Podsumowanie: Reklama pneumatyczna — co to jest?

 

Reklama pneumatyczna — definicja

Reklama pneumatyczna to jedna z najpopularniejszych form wybieranych do promocji outdoorowej. Wielkogabarytowe obiekty wypełnione powietrzem doskonale sprawdzają się w trakcie rozmaitych imprez plenerowych. Przyjmują różne kształty i są w 100% dopasowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorcy. Spersonalizowana grafika zgodna z identyfikacją wizualną firmy zwiększa rozpoznawalność marki.

Reklama dmuchana — rodzaje

Reklama dmuchana to rozmaite figury wypełnione powietrzem. Mogą to być np. atrapy Twoich  topowych produktów. Pneumatyczne puszki, butelki, pudełka pobudzają zmysły. Na widok niektórych nadruków, aż ślinka leci. Jeśli działasz w branży spożywczej, koniecznie rozważ tę opcję. 

Kolejną propozycją są balony reklamowe. Można je w całości zadrukować albo wyposażyć w rzepy. Decydując się na drugie rozwiązanie, zyskasz możliwość zmiany hasła reklamowego lub grafiki. Taką powierzchnię reklamową możesz też wynająć innej firmie. 

Lubisz pokazywać się wśród ludzi? Kochasz eventy sportowe? Sponsorujesz biegi albo mecze? Brama startowa pneumatyczna spełni Twoje oczekiwania. Można ją ustawić przy wejściu, na wybranym etapie trasy, a także nad podium. W ten sposób Twój brand będzie postrzegany jako zaangażowany społecznie. Twoje starania z czasem przyniosą długo wyczekiwane owoce.

Chcesz zaskoczyć odbiorców nieszablonowym rozwiązaniem? Zastanawiasz się, jak to zrobić? Ekran reklamowy to nośnik reklamowy, którego potrzebujesz. Dmuchaną ściankę możesz wykorzystać w trakcie wydarzeń kulturalnych. Zorganizuj np. kino letnie i dotrzyj do szerszej publiczności.

Zależy Ci na stworzeniu designerskiego stoiska promocyjnego, ale masz ograniczony budżet? Nie chcesz wypożyczać gotowych elementów od organizatorów targów branżowych? Postaw na namiot reklamowy pneumatyczny. Spersonalizowaną grafikę można nadrukować na dachu, nogach oraz ściankach. Taki obiekt możesz wykorzystać nie tylko w plenerze, ale również na hali.

Lubisz żarty w reklamie? Marzysz o tym, by Twój komunikat był radosny? Wybierz jednonożnego lub dwunożnego windymana. Minimalistyczna grafika wzmacnia moc przekazu. To idealny nośnik reklamowy na koncerty, wydarzenia sportowe, pikniki rodzinne oraz festyny.

Wśród wolnostojących obiektów są dostępne też słupki reklamowe. Dmuchane słupy okazale prezentują się po zmroku, gdy są oświetlone światłem LED. Obiekty prezentujące logo i nazwę przedsiębiorstwa ustawione na posesji firmy będą pełnić funkcję drogowskazu oraz plenerowej wizytówki.

Reklama pneumatyczna — poznaj jej zalety

Reklama pneumatyczna może być wielokrotnie użytkowana. Dzięki niej możesz zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy. Jeśli prowadzisz kampanie sezonowe, wybierz modele na rzepy. Dmuchane figury są lekkie oraz mobilne. Ich montaż i demontaż zajmuje mało czasu. Bez problemu przechowasz je w torbie transportowej. 

Tkanina poliestrowa jest odporna na uszkodzenia mechaniczne, rozdarcia, a także na zabrudzenia. Plamy usuniesz w mig wodą z dodatkiem szarego mydła lub proszku do prania. Zrezygnuj ze stosowania agresywnych detergentów. Warto dodać, że druk sublimacyjny jest odporny na działanie promieniowania UV.

Dlaczego reklama pneumatyczna jest potrzebna?

Windymany oraz balony wywołują pozytywne emocje. Przypominają nam piękne momenty z dzieciństwa. Zachęcają do wspólnej zabawy i zapraszają do wyzwania. Taniec na trawie? Lot balonem? Do czego Ty namówisz swoich odbiorców?

Wesołe dmuchańce skutecznie wspomagają promocje w realu i w sieci. Zastanawiasz się jak to możliwe? Sprawa jest bardzo prosta. Wiele osób robi sobie zdjęcia na tle starannie wykonanych figur pneumatycznych. Takie fotografie są często udostępniane w mediach społecznościowych. W ten sposób zyskujesz dodatkową reklamę całkowicie za darmo.

Podsumowanie: Reklama pneumatyczna — co to jest?

Dmuchana reklama to propozycja, którą powinieneś rozważyć. Taka forma promocji może się okazać skuteczniejsza od ulotek, które często lądują w koszu. Figury pneumatyczne to wiele pozytywnych emocji. Pamiętaj, że to one w dużym stopniu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. 

Skontaktuj się już dziś z polskim producentem reklamy pneumatycznej. Zadzwoń do nas i zadaj nam pytanie. Dostarczymy Ci merytorycznej wiedzy oraz rozwiejemy wątpliwości.

Chcesz zlecić nam realizację?

Wyślij do nas wiadomość i zadaj nam pytanie. W krótkim czasie rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości oraz udzielimy niezbędnych wskazówek. Dołącz już dziś do grona naszych zadowolonych klientów.

Zaufali nam